lähen nüüd teemast väga kaugele, aga kui nüüd võtta seda sinu juttu turundusena, siis see on laias laastus üks kahest turundusstrateegiast- müüa hüüdlausete abil, üritada lülitada võimaliku ostja aju välja, ja teha nn ajupesu abil ja pideva kordamise abil selgeks, et tal on seda vaja. Ma pole turundusspetsialist ja ei tea statistikat, aga kindlasti on teatud kontingent, kelle peal see töötab. Selle strateegiaga müüakse harilikult suht väärtusetut kaupa, mille omaduste tõestamine muul viisil ei õnnestu. Kvaliteetse kauba puhul on teine strateegia, võib tungida subjekti sisusse, näidata selle tugevaid külgi, kartmata võrdlusi konkurentidega, demagoogia peletaks teadliku ostja eemale. On selge, et sinu strateegia on siin see esimene, ehk on see su pikaajaline uurimisprojekt, ma ei tea, kuid tulemusi ei näe. Naiste pakkumiseks see pole ilmselgelt õige, nii pakkudes paistab kaugele, et pead sihtgruppi rumalaks, ja ei pea ka lugu pakutavast artiklist