parma, selgita natuke seda augu ja naise vahelist suhet. ma sain sinu vastusest aru nii, et üks ei tulene tegelikult teisest ja seega ei ole ka välistatud muud variandid - st meheks olemine. seega nagu ei olegi nende väliste (mehelike või naiselike) tunnuste vahel enam mingit kindlat seost ja ei saa ka väita, et tegemist on kindlalt ühe või teisega.
samas sa tunnistad seda, et riista olemasolu on see, mis mehest mehe teeb. või mis ta nüüd teeb, see näitab meile seda, et tegemist on mehega sellisel määral nagu me teame ja oleme näinud mehi olevat. tegemist on siis mehelikkuse tunnustamisega mingite teatavate tunnuste alusel. st et me määratleme neid nagu mehi. kui meil ei oleks neid tunnuseid teada, siis me ei saaks ka teada seda, millised on mehed või naised.
enne ma rääkisin sellest, et me ei tea enam ka seda, kas need naised, kes meile väliselt naistena tunduvad, on tegelikult ka naised või mitte. sina rääkisid sellest.
nii et kas siin ei ole mingit vastuolu?
kui me ei saa tegelikult enam määratleda naisi nende väliste tunnuste alusel, siis kuidas me saame määratleda selliselt mehi?
siis ei saaks me ju ka väita seda, et mingid tunnused teevad mehest mehe.
võib-olla on tegemist transseksuaalse mehega (endise naisega)? võib-olla on ta nii mehelik,et me ei saagi sellest enam aru, et ta enne naine oleks olnud.
nii et kuidas me siis vahet teeme naistel ja meestel? meie teadvuses on need tunnused nii nagu nad on, aga tegelikkus on vahelduvam ja muutlikum. need määratlused on tegelikult suhtelised.