Foorum
1
2
3
...
38
39
40
2024-05-08 23:31
Ameerikast pärit trance DJ/produtsent ja nüüdseks Šveitsis elav Sean Tyas alustas oma karjääri varastel nullindatel, tema helipilt on alati olnud ainulaadne ja koheselt äratuntav, kuid selleks aastaks, mida võib pidada Tyase tõeliselt hinnatud produtsendi ja remixija karjääri alguseks, oli 2006.
Tol aastal võitis ta ka remixivõistluse Sander van Doorni loole "Punk'd" ning sealt edasi läksid asjad aina paremaks. Inglise plaadifirma Discover, mille eesotsas seisis niisamuti legendaarne DJ/produtsent John Askew, andis välja Tyase singli "Lift", millest sai tolle aasta üks võimsamaid relvi trancedj'de arsenalis.
Omaenda meenutustest rääkides on see kahtlemata energilisemaid ja kaasahaaravamaid Uplifting Trance'i palasid, mida ma oma senise kahekümne kuulamisaasta jooksul olen saanud nautida. Ka praegu kõlab see sama värskelt kui oma ilmumisajal ja jätab veel nüüdki 99,9% nüüdisaegsest trancemuusikast häbisse.

Sean Tyas - Lift (Rework)

https://m.youtube.com/watch?v=es8KgZE7Vl4
˅ näita rohkem ˅
2024-05-08 23:36
ent dragu, mismoodi sa ise arvad, ja mille alusel et mis on hea, oarem, parim, et kui oled selle fänn ja kuulaja? et kui v6tta pulkadeks ja analüüsida, et see A lugu on parem kui B, sest... variandina analüüsides?
˅ näita rohkem ˅
2024-05-08 23:53
See on hea küsimus...siin mängib kindlasti rolli see, kui palju ja kaua on mingit kindlat žanri kuulatud, igat lugu, selle ülesehitust ja produktsiooni hoolikalt analüüsitud ning võrreldud seda teiste kaasaegsetega. Ma pole kunagi sallinud neid "fanboys'e", kes rõkkavad ja kiidavad igat saasta, mida neile kuulamiseks pakutakse ja mis on parasjagu see uusim trend.
Mina olen see, kes kuulab ja samaaegselt mõtleb sellele, milline oli intro, breakdown, kliimaks, ja lisaks veel juurde kõik need erinevad produtseerimistehnikad, helid ja oskused. Peamine on aga see tunnetus, taju sinus eneses. Algajal kuulajal pole ju tuua võrdlusmomente. Minu kirg ongi trancemuusika ja seda selle algusaegadest alates. 100 000+ pala olen ehk minimaalselt oma 20 aastase kuulamisaja jooksul saanud nautida ja tuleb öelda, et kindlasti mitte pole ma professionaal, kuid ma püüdlen selle poole.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-08 23:55
no, jätka samas vaimus. eks aeg hakata ise midagist looma, naljaviluks. Või juba ise ka tegelemas?
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 00:02
Naljaviluks on saadud juba nii mõndagi luua, kuid kahjuks puudub mul püsivus millekski tõsisemaks, see-eest on mul vähemalt mõningad miximisoskused omandatud ja ise mõningatele saitidele külalismixe pakutud.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 00:25
suht sama kogemus mul.
millestki vaja hakata kusagilt. tean omast käest et mis püsivust vajab arranzeerimine täispikaks looks ning et oleks ka struktuur. spacesynth siis.
alguses on vaimustus saundi paleti ja meloodia kombinatsioonist, tekib harjumus jääda kuulama ühte lõiku kuni tüdimuseni, ning pooleliolevaid jupikesi, ning nende valmissaamine on siis juba igavaks muutunud.


ning alati on olnud mul küsimus esimesed aastad olnud -- kuidas nad teevad seda, et ei kasvaks üle pea? tegemist suht s6ltuvust tekitava ja joovastust tekitava nähtusega.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 01:29
Siinkohal on plaadifirmad need, kes piiravad loomevabadust ja sunnivadki sind aina enam ja enam ühtesid ja samu sounde kordama, selleks kohustab sind leping.
Kui veel nullindate keskpaigas oli määravaks muusika kvaliteet, siis digitaalsete plaadifirmade esiletulekuga sai määravaks kvantiteet, ja mitte kvaliteet. Varasematel aegadel mängisid suured ja nimekad DJ'd neile saadetud promolugusid, mis võisid ametlikult välja tulla alles pool aastat hiljem ja millede nimel sõdisid üheaegselt mitmed labelid korraga. Nüüd aga annab enamus labeleid igal nädalal välja uusi lugusid erinevatelt produtsentidelt ja seda muidugi digitaalses variandis, kõik need helid kõlavad minu jaoks ühesuguste, tuimade ja ebaoriginaalsetena. Kui tahad midagi muud proovida, siis selleks pead jällegi uue aliase looma ja mõne teise labeliga katsetama. Tänapäeval on suureks probleemiks see, et igaüks võib luua oma digitaalse labeli ja anda selle alt välja mida iganes, sõltumata kvaliteedist.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 01:54
""Siinkohal on plaadifirmad need, kes piiravad loomevabadust ja sunnivadki sind aina enam ja enam ühtesid ja samu sounde kordama, selleks kohustab sind leping.""

---------------

olen sinuga nõus. loomingulisuse surm, ning muusikaline prostitutsioon on kah selle nimetus.
see kulutab.
see on et kui tehakse lugusid kus loominguline ja kunstiline kaalutlus pole mureks. mure on kuulajale meeldimine vaid.


mida tehakse on et ollakse ise diskor ja mängitakse oma lugusid.



##Tänapäeval on suureks probleemiks see, et igaüks võib luua oma digitaalse labeli ja anda selle alt välja mida iganes, sõltumata kvaliteedist.##

...nii head kui halba on ses osas. pole karvaseid vahendamise käsi, vahetum kontakt loojaga, suurim loominguvabadus, kuid
medali teine külg on et pole neid et kes oleks toimimas vähemalt miski eelfiltrina et just kõige tooremat materjali ei panda üles,
ning see on kulaja enda teha et filtreerida poolfabrikaat välja, ning 14 aastase mentaliteediga tehtud asjad. ning suurte stuudiote
puhul omadus on just inimesed ja nende kogemused, teadmised.
ent 14 aastasele keegi ei ytle ju seda -- tee korralikult ja ära esimesi lugusid letti pane. ja veel vähem hinnasildiga.
eriti kui ollakse omasuguste keskel kelllel mäesuurune ego ja jahvatatakse juurde teksti nagu oleks igaüks juba staar.
ning -- kui saadakse omale vidin, siis on muusika unarusse jäetud, sest tehakse päevad läbi keppi. seega õnnelik helilooja on ebaproduktiivne helilooja. ning teine asi et kui saadakse juba 30, siis juba huvi kaob.

tehniline kvaliteet pole enam probleemiks. . . pigem probleemiks on ikka see kvaliteet et sisu on puudu, ja vorm.


midugist ka igayks saab mängida plaadistusfirmat, ning igaüks saab ka tellida pressitud CD või vinüülide koguse oma materjalist,
aga see muudab selle kalliks hobiks kui on põrandaalune stiil, mida tehakse kire pärast, kus raha pole.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 02:07
miskipärast seostus mul Sean Tyas kuulates meelde üks teine asi--

Armin van Bureni remix Solid sessions - Janeiro

https://www.youtube.com/watch?v=8HByMq--rMg
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 02:20
ning...

paul van dyk - my world (1994)
https://www.youtube.com/watch?v=EJpMVdGQpOc&list=PL1ED47217840FF496&index=36

tundub et nagu lugu tehtud 10 minuti jooksul, mitte midagi erilist ei muutu, kuid tolle aja kohta oli see k6ik mis vaja et raadiosse j6uda vist.

süntesaator tundub siin sees Roland JD800/JD990. leidsin kogemata sama heli üles mis on selle alguses - Massive Pad
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 02:27
ja kas saab veel lihtsamini?

Born Slippy - Underworld

https://youtu.be/krN3ledny-Y

vaadates lammasrahvast, siis sellest piisab. autorid ütlesid et oli tehtud lugu kah 1 õhtu jooksul ja 20 aastar on seda turneel mängitud ....
vokaal oli tehtud ühe v6ttega, ent kuulsaks sai alles peale Trainspotting filmi

lugu neile kes harrastavad end pudeli põhja uputada tihti.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 03:00
dragunov,
üks 1995 v6i nii aja tekno tuli meelde -- Intro Club. CD kujul.
kuid miskipärast ei leia seda discogs andmebaasist. kas oled kuulnud seda?

Albumi peal oli üks lugu mis oli _AINULT_ sügavad 35..50Hz bassitoonid. alguses 20 sekundit. et terve tuba sul kumises. see oli CD peal2 lugu ..
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 03:29
leidsin, aga mitte netist vaid oma arhiivist --

Intro Club - How Do You Feel

tolle albumi omapära oli et originaalCDd polegi ma näinud ning CD ise oli piraat ning toogi mono kõlaga
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 12:58
Halvaks muutus asi siis, kui igaüks, kel arvuti ja piraaditud muusikatarkvara, hakkas end produtsendiks pidama. 2008-10 ja pärast seda õpiti baasteadmisi Youtube'i videotest, kuid selle asjaga oli nõnda, et sa võisid ju mingeid tehnilisi oskuseid ja võtteid omandada, aga loomingulisus tuleb sinust enesest ja mingisugunegi muusikaline taust ja õpe võiks ka olemas olema. On ka produtsente, kes pole muusikalist haridust omandanud, kuid neil on loomupärane anne ja muusikaline kuulmine ning nad suudavad seda rakendada, kuid selliseid on vaid üksikuid.

Sa tõid digitaalsete labelite parema külje välja, pahem on aga see, et pärast 2010. aastat tekkis neid nagu seeni pärast vihma, ja see tõi kaasa meeletu kvaliteedilanguse ja siinkohal ei pea ma niivõrd silmas tehnilist, kui muusikalist poolt. Kõik kasutasid ühtesid ja samu helipanku, muusika oli lihtsalt tühi ja tuim, sel puudus hing ja emotsioon, kvantiteet oli kõik, mis luges. See mentaliteet hakkas kehtima ka suurte ja nimekate labelite puhul, kahjuks.

Nüüdisajal on nii, et kui tahad produtsendina pildil püsida, siis tuleb sul iganädalaselt uus lugu välja anda, aga kuhu jääb siin loomingulisus ja originaalsus? Muusikat tehakse nagu konveierilindil, see on lihtsalt üks toode, mida tarbitakse ja järgmisel päeval juba lugu unustatakse. Muidugi leidub ka kvaliteetsemat kraami, kuid selle leidmine on tunduvalt keerukam ja tuleb tikutulega taga ajada. Varasemalt oli vinüülide väljaandmine kulukas tegevus ja sestap kaaluti ka hoolikalt, mida sellele panna, aga digitaalsel kujul muusika väljastamine odavnes kõvasti ja see on veel üks põhjus, miks muusikaline kvaliteet nõnda langes.

Kui nüüd lugudest rääkida, siis Solid Sessions'i Janeiro on mahe ja meloodiline pala, iseäranis Pronti & Kalmani Remix; Armin väntas tol ajal ohtralt remixe teha...mõni oli hea, mõni väga hea, aga rohkem oli keskpärasust...Paul van Dyk võis alguses olla osav DJ, aga Mark Reeder MFS'i labeli alt, mis oligi vist Saksamaa esimene trancelabel üldse, tegi temast tähe. Tema albumitega on nagu on...vahel leiad mõne pärli, mõnikord aga lihtsa ja produtseerimise baasteadmistel põhineva pala. For An Angel on kindlasti tuntuim ja parim.

Underworldi võib pidada UK elektroonilise tantsumuusika lipulaevaks. Trainspottingus oli mitte originaalne Born Slippy, vaid b-side Born Slippy NUXX, mis on sootuks erinev. Kui Discogs.com'ist lugeda arvustusi ja kommentaare, siis hoomad nende tähtsust paremini. Originaal on techno, ja tõepoolest, see võib ju kõlada lihtsana, kuid just siin see võlu peitubki, selles on see "miski", mis muudab selle koheselt meeldejäävaks ja eristuvaks. Mida rohkem kuulad, seda enam mõistad nüansse.

Mis puudutab seda cd'd, siis paraku pole ma sellest midagi kuulnud...mul on digitaalne mp3'de kollektsioon, füüsilisi kandjaid on vähe, kuna eelistan kompaktsust ja mugavust, kõik on kenasti ühes kohas ja midagi otsima ei pea. Helikvaliteet pole ehk tõesti see, mis vinüülil või cd'l, aga nii 90+ % lugudest on 320 kbps.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 16:20
ei peagi olema just arvuti ja hästivarastatud tarkvara, on ka sedasi juhtunud et näen et feebays keegi müüb tuliuut süntesaatorit, kiri juures et
napilt kaks nädalat kasutatud, aga teine loobub sest "pole annet". Kuigi mu arvates peab tegelema ikak vähemalt aasta enne järeldusi kui hakata tegema.
muide, huvitav oleks teaa, et kuias sina paned paika et mis on anne ja selle tunnusmärgid?

INtro Club on mul siiski mp3 kujul, kuid mäletan suht hästi et mismoodi too CD välja nägi. Selles asi. Otsisin veel kell 4 hommikul selle kohta infot, kuid tuleb välja et asi lõhnab põrandaaluse tekno järgi, millest alles nüüd teada sain, et mis see on ja miks seda ma ei leia mujalt. Juhtub.

mp3-de osas eks 256 ka juba piisab. ma ise samuti oman kollektsiooni, sai selle peale mindud juba 1997 naturaalkokkuhoiu mõttes. Korralik tühi kroom-helikassett siis maksis tol hetkel 46EEK, aga CD-R maksis 35EEK, ning pannes mp3-sid täis ja tagavarakoopia sellest veel kah tehes oli oluliselt odavam. 1997..2004 oli tol ajal üldse väga huvitav aeg ses osas et kõike hakkas olema ja saadeti ka veel ümbrikus CD-sid, sest allalaadimine võis olla kiire, aga üleslaadimine oli nutune.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 17:13
Anne on ikka midagi kaasasündinut, mis ei avaldu igaühes. Nii muusika kui ka paljude teiste valdkondadega tegelemiseks peavad ju siiski mingisugused eeldused olemas olema, tahtmine ja soov on üks asi, aga kui pintsliga midagi teha ei oska siis maalima ei hakka, kirjanikuks saamise üks eelduseid on avar lugemine ja oskuslik sõnaseadmine, kui aga pole elu jooksul värviraamatust kaugemale saadud, siis ei ole vist mõtet kirjanikukarjäärile mõtelda... ja kui soovid lauljaks hakata, siis oleks esimeseks eelduseks ikkagi viisipidamine. Neid analooge võib küllaga tuua. Paraku on seda keskpärasust igas vallas ülemääraselt palju ja inimesed on endile valinud valed ametid...
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 17:33
veider on samas see et see mis müüb või mida soovitakse kuulata/vaadata ei oma viimasel ajal kunsti ega andekusega mitte mingit pistmist.

Ning üks saavutab vajaliku taseme kiiremini, teine pisut aeglasemini. ent kui suur shanss on et ehk lihtsalt oli ka tal piisavalt aega kes jõudis lavale?
või siis et tunduvalt parem jäeti plaadifirma poolt kõrvale, sest oli "liiga valgete inimeste muusika", või siis et ajaleheneegrid tegid juba ammutuntud armastatud laulja täis seetõttu sest oli "vale poliitilise vaatega"? (Tõnis Mägi näitel). Kuigi muusikat võiks ju ikka kuulata mis oli.

SAmas see kel juba oli "looduse poolt palju antud", lõi käega sest ei viitsinud süveneda. lava ääres need kes vaatavad, ja ütlevad et "tal on annet", nad tegelikult ei taha teadagi et kui palju aega on eelnevalt kulutatud sellele. Muusika puhul on hädavajalik et siiski sätitakse ka aega selleks.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 17:43
Dildo Sven on iha lugu.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 18:15
Massid neelavadki kõike, mida neile ette söödetakse, ja selleks, et neile meeldida, ei pea olema mingi geenius. Nii või teisiti on ju suuremate nimede taga terved meeskonnad, tehnikud ja tihtipeale ka vari- või kaasprodutsendid, kes enamuse tööst ära teevad. Artist ise on mõnikord hoopiski lihtsalt üks reklaamnägu. Nt. kunagi oli selline bänd nimega Milli Vanilli...ei tea, kas kirjutasin nime õigesti, aga nende poistega oli nii, et nad ei osanud laval lauldagi ja see tuli vist alles aastaid hiljem välja. Muidugi ei kehti see ka päris igaühe kohta, viitan siinkohal lihtsalt nendele maailmaklassi "tähtedele". See, millest sina räägid, on poliitika...ütle üks vale sõna või avalda oma arvamust millegi osas ja oledki põlu alla pandud...
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 18:28
Mis ikka põdeda, mis vahet mida kuulata.Või mõista ja aru saada.
Samamoodi oli ju klassikalise muusika ajastul.
Kõige andekamad muusikud olid õukondades palgal ja keegi julgenud avaldas vastupanu.
Raha maksab. Nojah, üks mees oli munadega mees ja tegi ära.
Kena muusika, üks muusik lahkub, siis teine jne.
Mul ei ole meeles, vist ikkagi jäi küünal põlema.
Aplausi õukonnalt ei tulnud .
˅ näita rohkem ˅
2024-05-09 18:36
Ei ela küll kaasa meie laulule täna ...
˅ näita rohkem ˅
2024-05-10 00:41
Minu jaoks on trancemuusikas olulisimad neli tegurit: atmosfäär, emotsioon, energia ja meloodilisus. Sobiv lugu tagab hea meeleolu vahel mitmeks päevaks ja selle osadeks lammutamine ja iga detaili analüüsimine on kuradima haarav, ent mõnikord võib juhtuda ka vastupidine: melanhoolne meloodia ja nukram toon tekitab minuski kurvema ja mõtlikuma tunde ja nii ketradki seda peas aina edasi ja tagasi.
Trance on põnev muusikastiil just tänu oma varieeruvusele ja paljude alaliikidele, kogu selle ajaloo jooksul on eksisteerinud vähemalt paarkümmend erinevat subgenre'it. Kui üheksakümnendate alguses alles katsetati ja eksperimenteeriti, siis kõlas see sootuks teistsugusena kui praegu; see oli hüpnootiline ja meenutas rohkem mõne ulmefilmi heliriba, kuid areng toimus pidevalt ja sellised labelid nagu näiteks MFS, Superstition, Eye Q, Platipus ja Harthouse olid pioneerideks. Produtsendid Oliver Lieb, Cosmic Baby, Kid Paul, Resistance D, Earth Nation, Hardfloor, Sven Väth, Matthias Hoffmann, Ralf Hildenbeutel ja Steffen Britzke olid teerajajateks, kuid need on vaid mõningad näited, mis lähtuvad minu enese kuulamiskogemustest.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-10 01:15
Tänapäeva muusika on enamasti kitš. Et edukas olla tuleb äratabada, mis massidele momendil peale läheb ja seda siis suurtes tiraažides toota. Sekka võib muidugi sattuda üksikuid pärleid, mida ka kümne aasta pärast mäletatakse ja kahekümne pärast kaverdatakse.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-10 01:20
Eks see edetabel ongi juba hoopis teine, et mis on see mida veel 10 aastat hiljem endiselt kuulatakse.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-10 21:13
Pääsesid edasi - pole üllatunud
pääsenud poleks - pole üllatunud
jäävad finaalis viimaste sekka - pole üllatunud
finaalis esikümnes - wtf.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-11 00:38
Mono INC - Right for the Devil
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 01:55
Kunagi võitis Eurovisiooni habemega "naine", nüüd aga seelikuga vigisev ja siristav vennike...kole mõeldagi, mis järgmiste aastate jooksul tulla võib...
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 04:11
Ei huvita tõesti ... Hea, et ise seal alpimaades ei ela, oleks häbi siis.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 09:10
Egas see Eurovisioon enam normaalne üritus ole.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 09:31
https://music.youtube.com/watch?v=_t1vqLwqbyA&si=xOdxAsmDNGyqwNnN
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 10:11
Dragu, aga alguse tegi lahti ju Dana International.
Aga küll harjute. Selliste maailmakuulsuste nagu Elton John, Freddie Mercury, Ricky Martin .... kohta ei ole ju kellelgi enam midagi ütlemist.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 17:42
10 aasta eest habemega naine ja nüüd kleidis mees - Euroopa hukule määratud
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 20:09
Kui Rammsteini mehed ka kunagi seelikuid kandma hakkavad, siis on ots käes. 😂
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 20:38
Need on ju närvihaiged.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 20:54
Dragu küll ei närvitse seelikuga.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 20:58
Vastab tõele.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-12 23:24
Rammstein teeks asja lahedaks.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-13 06:13
Ei tee.
˅ näita rohkem ˅
2024-05-14 00:02
Ei aita meelitused, sõim
vaid rahal on siin ilmas võim
kuld ajab segi naiste pead
ja paiskab sõtta mehed head;

ma olen nõunik - rahajõmm
ei tee ma ise pauh ja põmm
on ikka puhtad minu käed
kui asi edeneb, kas näed;

aivaravai, aivaravai
mis rikkuse mu majja tõi
see jäiselt kaine arvestus
ja kõliseva armastus
aivaravai, aivaravai, aivaravaravai;

mis ihkan, vaatan, kohe käes
suur jõud on kulla võluväes
ei aita meelitused, sõim
vaid rahal on siin ilmas võim

aivaravai, aivaravai
mis rikkuse mu majja tõi
see jäiselt kaine arvestus
ja kõliseva armastus
aivaravai, aivaravai, aivaravaravai
NJUHHUU!
˅ näita rohkem ˅
2024-06-05 21:41
Röyksopp - Stay Awhile (feat. Susanne Sundfør)

https://www.youtube.com/watch?v=MnkAChzxRP4
˅ näita rohkem ˅
2024-06-10 22:34
Greta Van Fleet
˅ näita rohkem ˅
2024-06-10 23:52
rahvas proovige seda, et kes pilli ei mängi veel.

https://www.youtube.com/watch?v=_jtPdpWgu0w

Are you TONE DEAF or MUSICALLY GIFTED? (A FUN test for non-musicians)
˅ näita rohkem ˅
2024-06-10 23:54
Dragunov, proovi sina ka, peaksid ikka saama 14..15 punkti kokku .
˅ näita rohkem ˅
2024-06-21 14:54
Two Of Us - My Inner Voices

Mõni ehk ka mäletab et Eesti keeles kõlanud sama lugu vikerraadiost hallil ajal.
˅ näita rohkem ˅
2024-06-21 15:00
Hubert Kah - The Picture Waters Mix / Hubert Kah - Wenn der Mond die Sonne Berührt

Hubert Kah - So Many People

Paul Hardcastle - 19

https://www.youtube.com/watch?v=F39zj-pG8bI
˅ näita rohkem ˅
2024-06-21 15:01
O.K. - Okay

https://www.youtube.com/watch?v=wypgs3WkHuI
˅ näita rohkem ˅
2024-06-21 16:57
https://www.youtube.com/watch?v=5e6uhdfLS7M
˅ näita rohkem ˅
2024-06-23 00:32
lihtsalt ilus.
hea jaanipäeva chill
https://www.youtube.com/watch?v=vlaUrKroOig
˅ näita rohkem ˅
2024-06-23 18:41
HU? - UFO jaanitulel

https://www.youtube.com/watch?v=WTcg35QApq8
˅ näita rohkem ˅
2024-06-28 03:39
Corey Hart - Sunglasses at night

Nino de Angelo - Jenseits von Eden

Pet Shop Boys - Monkey Business

Pet Shop Boys - Miracles ( https://www.youtube.com/watch?v=sxKyBoYFUz4 )
˅ näita rohkem ˅
1
2
3
...
38
39
40