Urukass - varasemalt polnud võimalust tega vip'i läbi pangalingi 14 päevaks ja kuueks kuuks. Hinnamuutus on eri variantides ca1,5-2 korda. Ja on näha, et soovitakse inimesi suunata eelkõige tegema makset läbi panga. Mis on ka arusaadav, kuna sms-teenuse pakkujate vahendustasu on võrreldes panga omaga väga suur.
Isiklik nägemus on see, et kuna teenuse hind on olnud aastaid sama (äkki 4 aastat), siis selline muutus oli ainult aja küsimus. Iseasi kas seda teha kohe sellises mahus.
Mis aga jätab kindlasti soovida, on sellest kasutajate teavitamine!!! Ma usun, et kui avalehel oleks olnud selle kohta nupuke või miks mitte saidipoolne viisakas lühike kiri postkastis, siis oleks selline asi palju valutum ja viisakam.
Samuti oleks pidanud olema kergesti kättesaadav (loe: märgatav) info teenusnumbri muutumise kohta. Eriti arvestades, et paljude jaoks võis see olla nö püsiteenus. Ehk siis sõnum oli nagunii mobiilis juba olemas ning seda saadeti siis lihtsalt uuesti -sama tekst, sama number - paraku aga on vahepeal number muutunud.
Kokkuvõtvalt: kallinemine - paratamatus, aga informeerimine - puudulik. Ja kahjuks tuleb tõdeda, et informeerimise vajakajäämine pole esimene kord.